Akvaryum çalışmasını yapmak için ilk olarak sahnemizi tasarlıyoruz.
Köpek balığı kuklasına fare işaretini takip edecek şekilde kod yazıyoruz. Yazdığımız kodlar sayesinde fare işaretçimiz nereye giderse köpek balığı kuklası da onu takip edecek.
Sahnedeki diğer karakterlerimizin kareket etmesi için aşağıdaki kodları kullanacağız.
Yaptığımız çalışmada köpek balığının diğer balıkları yemesini ve kaç tane balık yediğini puan değişkeni içinde tutmasını ve ekranda göstermesini sağlayacağız. Bunun için ilk olarak değişkenker meünüsünden "Bir Değişken Oluştur" bağlantısına tıklayarak puan adında bir değişken oluşturuyoruz.
Puan değişkenini oluşturduktan sonra sahnedeki balıkların kodlarına aşağıdaki eklemeleri yapıyoruz.